![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så har då dagen kommit för avslöjandet om att jag har börjat skriva mina memoarer. Jag är mycket nöjd med titeln, som är så bra att jag inte vill avslöja hela ännu. Om jag ersätter delar av titeln med X så heter boken så här: "xxxxxx xxx xxxxx – En okänd människas memoarer".
¨ Boken är uppdelad i ett hundratal ämnen. Några exempel på ämnen är: Jag och mina bilar, Jag och mina fall, Jag och min ungdom, Jag och mina arbeten, Jag och mina filmroller, Jag och mitt Indien, Jag och mina intervjuer, Jag och mina lägenheter, Jag och mina djur, samt Jag och mina tatueringar. Varje ämne innehåller ett tiotal kapitel. Några exempel på kapitel är: Den brinnande ormen i Rösjön, Örhänget på varvet, Ormen, kossan, paddan, toaletten och familjen, Korallen i foten, Kackerlackorna i luften, Ägget som ramlade ut, När jag oljade ner mig med utsikt, Att hitta 100 kr, Att sova med höns, Den livslånga Bubblan på Tykos arm, samt Elefanten eller grisen. Vilket ämne som bilden nedan tillhör kanske ni kan gissa. ![]() |
|
|