|
||||
|
||||
La gresset vokse....
Lytt til et godt råd:
Klipp ikke gressplenen, eller utøv annen form for extremsport om dere snart skal på ferie. Min datter klippet gresset på lørdag, "tråkket over" og kom hjem fra sykehuset gipset opp til kneet noen timer senere Gipsen (ikke gågips) må hun ha i 6 uker, og vi skal reise om kun 3 uker 3 småjenter har i mange måneder har gledet seg til å øyhopping i Hellas sammen med mamma & pappa, mormor, bestefar og onkel , selvsagt har vi GLEDET oss alle sammen til denne begivenheten. Min plan var etter mye research ferdig, alt lå tilrette for DEN ferien MEN.................... - øyHOPPING vil det bli på min datter, i dobbelt forstand , men det kan virkelig bli en tvilsom "fornøyelse" å hoppe rundt på krykker i varmen, uten mulighet til et eneste bad. Hun elsker å bade og hadde så inderlig fortjent å få denne ferien slik den hadde ment å være, den første for henne på 3 år. - JEG, som reiser ganske ofte, skulle så inderlig gjerne hatt dette bruddet i steden for henne, men slike uhell skjer ikke etter fortjeneste....... - og JEG klipper aldri plenen heller........ Kari, som bare måtte klage litt |
|
|