Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-06-15, 21:10
muffinss avatar
muffins muffins är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2006
Standard Zakynthos?

Hej. Jag är ny här. Jätte bra sida måste jag säga, och forumet verkar hur trevlig som helst.

Jag är själv grekiska och ska nu med min svenska pojkvän till Grekland. Vi åker i Slutet av augusti. Det är tyvärr en specifik vecka som vi kan åka, pga mina tentor/sommarjobb och av att hans kompis från USA ska vara här dagarna innan.

Därför funderar jag på att vi ska åka till Zakynthos, då det var just Zakynthos och Skiathos jag hittade biljetter till.

Jag har aldig varit i Zakynthos eller de Ioniska öarna överhuvudtaget utan brukar ofta åka till kyklades. Är Zakynthos verkligen så fel val som det verkar efter att jag har läst några inlägg här? Borde jag tänka om saken???

Om det nu är värd att åka dit? Är Kalamaki en bra ort att bo? Hur är stränderna och nattlivet där? i eller ska vi välja Laganas?

Båten till Kefalonia... hur mycket kostar den och hur lång tid tar det att pka dit? Vet någan av er?

När det gäller Skiathos är det ett bättreval tycker ni?

Vet inte vad jag ska göra.
Fanns det flera alternativ för just dessa dagar vi kan åka skulle jag välja öar som Milos, Andros eller Amorgos men tyvärr har jag i år inte så många val.
Tack
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:57.