|
|||
|
|||
Hotel Adonis eller Hotel Attalos - hva skal vi velge?
Driver og skal bestille hotellrom for to familier den siste natten i AThen før avreise hjem til Norge den 9.august.
Har saumfart hotellanbefalinger og har vel egentlig endt opp med Hotell Adonis og Attalos som de to mest attraktive alternativene, mht pris og beliggenhet. Har vært i kontakt med ATtalos pr mail, og de skal ha 123 Euro for et trippel-rom for to voksne og to barn, inkl. frokost. Leser her på Kalimera at prisen i høysesong for trippelrom på Adonis antydes å ligge på rundt 108 Euro; noen som kan bekrefte dette? Prøvde å ringe dit i kveld, men bookingen var stengt for kvelden, så jeg må ta kontakt med de på dagtid i nærmeste fremtid. Begge hotellene ser ut til å passe våre behov bra, men etter å ha lest anbefalinger her på Kalimera og Trip Advisor har jeg problemer med å bestemme meg.. Attalos får mye bedre omdømme hos trip Advisor, mens Adonis er det som blir hyppigst anbefalt her inne på Kalimera. Noen som har bodd på begge to, og kan komme med noen anbefalinger? Er Adonis av tilsvarende samme standard som Attalos, slik at det vil være dumt å betale de ekstra Euroene hos Attalos? Takk for svar! Mvh Eureka |
|
|