|
|||
|
|||
Två till som åker...
Ja tänk, så var det dags igen...Tidigt onsdag morgon går flyget till Aten...och därifrån åker vi till Nafplio direkt ....2 nätter är bokade men vi ska stanna 2 nätter till har vi bestämt alldeles nyss!!!Så vi stannar till söndag morgon...
Sen stämmer inget mer för vi har HELT bytt resrutt!!! Vi ska Ö-luffa resten av semestern och ska ta oss på söndag med buss till Agios Konstantinos och sen med båt till SKOPELOS!!! Där stannar vi c:a en vecka och sen blir det Alonnissos några dagar..Kan vi sen ta oss med båt från nån av öarna till Evia så gör vi det de sista dagarna...Därifrån går sen båt till Rafina , där vi ska bo i alla fall sista natten till 1 augusti då flyget går hem..Hittar vi inga bra förbindelser så åker vi samma väg tillbaks till Aten som vi kom och i så fall hinner vi med Skiathos också!! Skopelos var jag på för 8 år sen men Claes har aldrig varit där..Jannes guider är väl nerpackade i ryggan... Jag hade GÄRNA åkt till Dodekaneserna , Leros, Patmos mfl öar ,men DET var helt fel från Aten insåg vi snabbt!! Så det får bli en annan resa! Så alla ni ö-luffare...se vad ni ställt till med!!! Smittat oss så så att vi vågar åka på vår FÖRSTA efter ca20 resor i Grekland för min del... Himla tur att det inte vara charter denna gång Så nu får morgondagen gå FORT!!!!! Lissi o Claes |
|
|