Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-07-18, 16:58
Yak Yak är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005
Standard Fraan Amorgos

Hejsan alla daerhemma i den (forhoppningsvis) fina svenska sommaren!
Sitter i Katapola pa Amorgos, aer saa harligt att vara tillbaka pa favorit-on

Jag kom med Blue Star kl 02.30 i morse, tillsammans med myriarder av franska ungdomar som verkar vara pa nagon gruppresa. Trodde det skulle bli svart med rum, men det stod en ganska rejal skara folk (20-30 st) nere i hamnen. Det var dock mest rumsraggare fran Chora och Eigiali, vad jag kunde se. Jag hade redan stallt in mej pa att ta forsta natten pa campingen, sa det fick bli sa.
Tankte leta rum pa morgonen istallet nar det ar ljust och man ar nagorlunda pigg. Hittade ett fint rum med balkong pa Pension Amorgos, dock for 50 euro. Letade vidare och det blev till slut ett ganska fint, men utan balkong och utsikt, en bit upp i byn bredvid pension Sofia. Dock var priset lite mer ratt, 30 euro. Ingen balkong kan ju vara vaert en middag per dag
Nu hade jag val tankt stanna haer nagra dagar innan jag aker mot nasta mal, som nog blir Schinouissa. Om nagan aer intresserad av mina aventyr sa kan det val bli lite uppdateringar i den haer traden ocksa
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.