Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Lesbos

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2005-02-19, 12:06
aegeanpilot aegeanpilot är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 7
Standard En som vet.

Jag är förnärvarande i Lesbos och kan ge er lite info om ön. Ställ gärna frågor om ön.

Mytilini är en otroligt vacker ö med mycket varierande natur. Från vulkan område till riktig skog. Det är det perfekta resmålet om man vill varva ner.

Bästa ställena för att tillbringa sin semester är Molibos som förutom sina fina badstränder även har ett antikt slott.

Eresos är på den västra sidan av ön. Där är naturen lite som Texas. Det finns en ej aktiv vulcan. Eresos är mest populärt av lesbiska kvinnor. Solnedgångarna är helt fantastiska. Ett måste om ni kommer på ön.

Mitt favorit ställe och mångas från lokalbefolkningen är Tarti. Där kan ni hitta greklands finaste badstrand. Ni som inte vill ha mycket turíster omkring er är detta det perfekta stället dock finns inget hotel där men jag tror att man kan hyra rum för en billig peng.

Ett varningens ord till ungdomar som ska till Lesvos.
Ön är otroligt tråkig om man är ute efter att festa. Det är därför jag inte trivs så bra här . Men som sagt vill man varva ner så är det den perfekta ön med mycket riklig natur.
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT