![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men för jösse namn
![]() ![]() ![]() Den där listan väcker en del frågor: * Varför måste du ensam släpa runt på hela ressällskapets packning? * Varför sätter du inte hjul på ryggsäcken och låter den passera som husbil? * Har du inte sett att det finns affärer i Grekland med det mesta man behöver för sitt dagliga liv, exempelvis plastpåsar, förslutare och buljongpulver? (Buljongpulver, det är nästan det som knäcker värst ![]() * Hur lång hade listan blivit om du spaltat upp antalet jeans, skjortor, innehållet i necessären osv styckevis? * Har Less is more nån som helst innebörd för dig? * Är du helt säker på att du inte är nomad, i själva verket bor i Grekland och att det du räknat upp inte är allt du äger? Och så vidare. Men det var en fruktansvärt rolig lista. När jag fnissat färdigt ska jag konstatera att den är bra att ha som checklista, tusen tack ![]() ![]() Ja, jag vet att du skriver att listan allt man nånsin kan behöva och att man inte måste ta med varje pryl varje gång - men jag fnissar hejdlöst ändå ![]() |
|
|