Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Hemelektronik

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2006-11-11, 19:25
Chrass avatar
Chras Chras är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Tomelilla
Inlägg: 679
Standard hemsida och webbhotell

Har haft hemsida sedan maj månad och allt fungerade bra till för två veckor sedan. Har haft FrontPage, och när jag sökte webbhotell frågade jag om det gick bra med detta program. Fick svar från de flesta att så var fallet. Som sagt vad, för två veckor sedan var det KÖRT!!!!!!!! Kom inte in och kunde redigera mina sidor. Då jag även svarar för vårt Byalags hemsida, kollade jag även här och det FUNGERADE. Tog kontakt med webbhotellet och fick svar att det var problem med windows. Har under dessa två veckor haft stor mailkontakt från min sida, men man tycktes inte bry sig. Kontakt kan endast tas med mail, och kanske ansåg de att till den ringa pening (12:-/mån) kunde man inte begära att det skulle fungera. Har börjat undra hur en del anser att förhållandet kund - säljare egentligen ska vara?
Därför har jag nu börjat söka andra webbhotell samt andra program att pogramera hemsidan i. Har upptäck att program från USA kan både vara billiga och rätt enkla att använda. Har förtroende till dessa eftersom jag använder ett därifrån till att göra bildspel.
Nu till min fråga. Vad använder Ni dels för programering och dels vilka webbhotell.
Det senare är som i Grekland. Endel är bra och en del då........... En del har hög standard till bra priser och en del är........
Tacksam för synpunkter mm.
Chras (frusterad till max)
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT