|
||||
|
||||
Vet inte vad vi ska välja...
Ja... då var det dags igen att boka en resa...
Som vanligt blir det jag, min syster och våra pojkvänner. Vi tänker åka i mitten av augusti. Just nu har jag 3 alternativ känns det som. Skiathos Kreta Naxos (den enda av dessa 3 ställe som jag och syrran har varit tidigare) Vi vill ha fina stränder och alla utom jag vill snorkla. Vi var i Lefkas förra året men där kunde de inte snorkla så mycket som de ville. Och så vill vi att det ska finnas lite nattliv ( Det var liksom inte så mycket nattliv i Lefkas). Kreta Chania kusten och Rethymnon känns bra då det verkar finnas allt det som vi önskar oss. Dock blev jag lite orolig då jag läste om strömmar och badförbud. Alla de andra (utom jag) är typ duktiga simmare och älskara tt bada i timmar och snorkla. Är det verkligen så farlig som det låter??? Skiathos känns bra men jag undrar i fall man inte blir uttråkad (då vi tänkte semestra i 2 och till och med 3 veckor) ... Jag har varit i Naxos innan och älskar ön och vet att i fall vi åker där kommer vi att trivas ... men vill helst prova nåt nytt. Frågan är vad är bäst, Skiathos eller Kreta för 4st 20-25åriga som vill bada och ha lite fart på semestern |
|
|