Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-06-07, 11:58
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Folegandros direkt

Har ar helt underbart. Forstar inte varfor jag vantat sa lange med att aka tillbaka. On ar vackrare an jag minns och det var latt att fa ett mycket bra rum for en rimlig penning 25 euro. Inga rumsraggare fran Chora nar jag kom i mandags sa vi var nagra som tog bussen upp till Chora dar det visade sig finnas en hel del lediga rum. Lagom med turister och solen har stralat nastan hela tiden. Lite moln och enstaka regndroppar i morse men nu skiner solen igen. Ganska svalt pa kvallarna som det kan vara pa Folegandros. Den utbyggnad av turisnaringen som skett sedan jag besokte on for nagra ar sedan har skett med varsam hand. Promenerade fran stranden igar och naturen var helt fri fran skrap.

Bankomaten ar trasig sa den som ska hit bor ladda upp med pengar. Anvander ni APS film sa bor den ocksa inhandlas innan. Annars finns allt. Maten ar genomgaende valdigt bra har och alla mina favoritratter finns har.

Eva
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:43.