|
||||
|
||||
Diagnos tack.....
Hej. Jag har ett problem som jag undrar om jag är ensam om? Har just varit två veckor på Kreta och borde vara nöjd och må bra, men det är det som är problemet; jag är inte nöjd och mår inte bra. Jag längtar tillbaka så att jag håller på att bli tokig (och även sambon...). Får konstiga tankar om meningen med livet, vill byta jobb osv. Tittar på mina 325 bilder, lyssnar på mobilen när Stelios sjunger, läser alla inlägg här samt sitter och surfar om Grekland! Varför är jag inte nöjd? Jag känner mig deprimerad och gör alltid det när jag kommer hem från Grekland. Det enda som kretsar i min skalle är Grekland och när jag ska komma dit igen. Tur att barnen är med sina kompisar hela dagarna och att sambon åkt till sin mor ett par dagar. Då kan jag sitta här och deppa för mig själv. Var en sväng till den lokala grekaffären och köpte tzatziki och fetaost idag (som jag har ätit varje dag i två veckor), samt pratade med ägarinnan om Kreta. Har svårt att ta mig för saker, samt tycker att det är så kallt. Jag vet att jag borde vara nöjd och glad för våra underbara veckor, men det är jag inte! Namn på denna sjukdom, någon?
/Ulrika |
|
|