Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-07-08, 18:30
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Skepp som mötas i nat... Grekland...

För några år sedan, jag tror det är 4 - 4,5 år, så var jag och medresenären på Tinos. Vid ett par tillfällen där så passerade vi ett annat par som verkade Nordiska. Ni satt bl a på fiket under Delfini vid ett tillfälle tex. Men vi pratade aldrig. Jag har för mig att vi även sågs i Rafina på hemvägen. Och så råkade vi komma till flygplatsen samtidigt, fast med olika taxi. Er taxi stannade precis bakom vår... Vi hörde då att ni kom från Sverige.

Men det visade sig att ni hade slut på mynt så ni fick inte tag i någon baggagevagn. Det kan hända den bäste, och ni fick en eller ett par € av oss för att lösa det hela.

Så det börjar faktiskt bli dags att betala tillbaka nu!

Nejdå, jag skojar bara. Det bjuder jag så gärna på. (Mynten kom inte ens ur min börs... ) Men det skulle var kul att höra om ni är med här på Kalimera. Om ni nu kommer ihåg situationen. Det skulle vara kul att veta vilka ni är här i så fall. Ni kanske var med redan då, eller har hittat hit senare?

Nu börjar det ju komma lite mer organiserade träffar även i Grekland, men då var Kalimera inte så stort och känt. Och jag är rätt övertygad om att i stort sett alla här vid något tillfälle genom åren har sprungit på en och annan "fellow-Kalimerian" utan att veta om det. Vi borde förutom tröjor och kepsar skaffa något hemligt tecken, handslag och lösen som vissa Loger har... OBS! Skämt!

Peter
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:23.