|
|||
|
|||
Hotell Lassi? Sevärdheter?
Vi åker till hotell Lassi i Lassi den 18 juli. Någon som har erfarenheter av detta hotell?
Vi är bara där en vecka, om vi ska göra en utflykt till resten av Kefalonia - vad ska vi välja att se då? |
|
|||
|
|||
Sv: Hotell Lassi? Sevärdheter?
Hur var det på hotell Lassi? Hittar så lite info om detta och är så nyfiken eftersom jag funderar på detta hotell. Något du rekommenderar?
|
|
|||
|
|||
Hej!
Vi var på Lassi den 25/7-1/8 och bodde på hotell Lassi. Själva hotellet är renoverat, trevligt och "basic". Det ligger en bit bort ( ca 8.10 min promenad) från de riktigt fina stränderna ( Makris Gialos) men promenaden känns inte lång och man passerar hela gågatan i Lassi. Vi bodde på ett rum med fantastisk utsikt och fick en jätteterass till balkong. Naturen omkring hotellet är underbar och havet syns. Det finns även en stand vid hotellet men den var inte så tilltalande. Poolen är fin och allt är välskött på hotellet. Frukosten var enkel men god och verandan är underbar med dess havsutsikt. Jag kan sammanfatta hotellet som enkelt och trevligt i all enkelhet. Jag kan rekommendera en promenad till tavernan "oscars". Det är en liten promenad på ca 8 minuter men en vacker sådan. Oscars är en trevlig taverna med go mat och förstklassig underhållning. Ha en jätte skön vecka på Kefalonia. Åk gärna runt ön. Det finns mycket att se. |
|
|||
|
|||
Hej!
Tack så mycket för att du ville berätta om din resa! Det låter riktigt bra det där. Ska även prova på Oscars, det är jätteroligt att få lite tips. |
|
|||
|
|||
Man kan ta en båt resa ifrån lassi hotel som är helt klart prisvärd den kostar 50 euro/skalle och den går till lefkas scorpios och nån 3e ö som jag inte kommer ihåg men resan är helt klart ett måste!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|