![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
För att få bilder på Egiali: gör en Googlesökning, klicka på bilder, det kommer massor.
|
|
||||
|
||||
![]()
Inte vet jag vad ni förväntar er men med två små barn gissar jag att ni inte vill ha barliv och disco. Egiali är en liten mysig plats med tre fina byar ovanför dit ni kan vandra med barnen eller kombinera med buss och vandring. Amorgos är för mig en ö där Greköland är som bäst.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva L; Rätt gissat, disco och uteliv är inget vi önskar. Det blir helt klart Amorgos nästa år. Tack för tips om vandringar till byarna (och att ta buss delvis, bra tips!). ![]() Fler idéer någon? /Lena*. |
|
||||
|
||||
![]()
De här bilderna tog jag för några veckor sedan och de kan nog ge dig en uppfattning om Egialis storlek:
![]() Byn till vänster uppe i bergen är Tholaria, den till höger är Lagada. Där vägen går ner mot Egiali skymtar de översta husen i Potamos. Alla tre byarna är, som Eva säger, nåbara med buss om man inte vill gå. Lite närmare håll: ![]() Hotellanläggningen till vänster i bild, på bergssluttningen, är Aegiali hotell & spa, ett av de hotell som Apollo kommer att ha. Början av byns fina strand - som i mina ögon blir ÄNNU finare eftersom den inte har solstolar (iaf inte i september men jag tror inte den har det under högsäsong heller): ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder. Här kommer en bild från andra hållet.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
TACK Ramses också för min del! Har aldrig märkt att man kan få fram såna härliga bilder bara genom att googla
![]() Eija |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för härliga bilder!
![]() /Lena*. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|