![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi åkte oxå med SAS , med ankomst 13,35 . Flyg till Samos avgår 16.00 , så det är gott om tid. Såg att priset med Aegean (2008) är ca: 85euro för enkel. Väl värda pengar ! / Tom |
|
|||
|
|||
![]()
Flyg till Ikaria ca kl 16 var 47 euro! Men om planet är försenat från Kastrup?
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH detta Grekland!!!! Nu har jag NÄSTAN bokat t o r Ikaria från Aten med inrikesflyg ...så visar det sig när allt är ifyllt och nästan bekräftat att biljetten ska hämtas på IKARIA AIRPORT!!!!!
![]() ![]() ![]() HUR TÄNKER DOM!!!!!! Eller tänker dom överhuvudtaget!!! DET BLIR BÅT!!!!! OBOKAT Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja...men... ?
"Biljetten" skrev jag ut hemma , som brukligt ! Man har en voucher/biljett med bokningsnr. och visar upp vid incheck . Det är ju så man gör numera , även med Grekiskt inrikesflyg ! / Tom Senast redigerad av inkfish den 2007-12-22 klockan 21:29. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men gor man en t r bokning fran Aten borde i alla fall biljetten hamtas ut i Aten, tycker jag. Till sommaren har vi bokning med Olympic fran Ikaria in till Aten for att slippa den sista, trakiga batturen och kaoset i Pireus. Tar sent eftermiddagsflyg till Cph via Zurich. Celbe (ocksa Ikaria-atervandare ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo, vi gjorde bokningen med Olympic Airways, avgång 16.10 ...perfekt eftersom vi landar 13.35 och priset skulle vara 212 euro för båda tilsammans t o r...MEN som sagt att hämta biljetten på Ikaria blir svårt!
![]() Nä, vi tar båten ut och sen kanske vi bokar HEM med flyg.... (DÅ är vi ju Ikaria menar jag ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
När jag åkte från Fourni till Samos 2006 la båten till på Ikaria. Om så fortfarande sker kan Samos vara en bra flygplats att landa på. Tips till den som är sugen på Ikaria och vill starta och börja lugnare samt slippa Aten.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu vet jag inte nar ni ska aka men nar det ar lagsasong kan det vara billigare att boka hyrbil till och fran flygplatsen pa Ikaria an att ta taxi. Taxin till Armenistis kostar 40 - 50 euro enligt var hyresvardinna. Vi betalade 45 euro fran Agios Kirikos till Armentistis i somras (57 km). De allmanna kommunikationerna pa on ar tyvarr mycket daliga. Celbe |
|
|||
|
|||
![]()
Kanskje du kan forsøke hos Widerø (wideroe.no)? Veldig enkelt, og du får billettene sendt hjem til deg. Lykke til!
Senast redigerad av inkfish den 2007-12-22 klockan 21:30. Anledning: långt citat |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|