![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Monica.
Alltid lika kul att läsa Dina små kåserier om Kalymnos. Har alltid undrat hur man löver på Kalymnos under vinterhalvåret och har nu fått reda på en hel del. har visserligen inte varit på ön sedan 2001 men nu är det kanske dax att återvända. Får väl snart börja sortera gamla bilder från ön och kanske lägga ut en del på min hemsida. Häls/Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för härlig läsning Monica! Du skriver alltid så levande om din vardag på Kalymnos, man riktigt känner dofterna. Ser redan fram emot ditt nästa inlägg!
Ann-Kristin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för trevlig läsning!
|
|
||||
|
||||
![]()
Intämmer med de övriga, jätteroligt att läsa om hur vanligt vardagsliv ser ut.
Skulle jag själv skriva något så hade rubriken tyvärr blivit "i regnskurarna" eller något liknande. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig läsning, Monica. Tack för det.
![]() I morgon ser ut att bli en sådan där riktigt fin dag med massor av sol och rätt så höga temperaturer, är säker på att du njuter. |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH, Monica....Du ÄR författare! Jag säger som de andra, man känner dofterna och ser bilderna Du målar upp!!
Platy Yialos, där bodde vi ju nästan på branten den sommaren -96! Det måste nog bli Kalymnos en sommar framöver..... TACK för att Du delar med Dig! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Monica!
Roligt att få läsa lite om Kalymnos igen. Vi har äntligen vågat oss på att boka en ny resa. Nu i maj blir det lite utanför Chania på Kreta. Och i september blir det Rhodos. Resan till Kreta vågade vi att boka häromdagen. Jag har ju brutit min fot tidigare och man får ju ta sig i akt, så man inte förstör läkningen. Nu kan jag gå igen utan att halta och utan att det gör ont i foten. Det känns verkligen riktigt bra. ![]() ![]() ![]() Vi längtar så efter solen och värmen, eftersom vi inte har haft det för soligt här i Helsingborg. Kära hälsningar Gilla |
|
||||
|
||||
![]()
Härlig beskrivning utav vardagslivet under en dag på Kalymnos
![]() Vilken längtan man fick... Det är sju år sedan vi var där! Vi skulle ju återvända, men det kom några andra öar emellan... ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Här har det bara kommit Karpathos i mellan men nu klarar jag inte av mer Kalymnoslängtan, så nu drömmer jag nästan varje natt om resan i juni
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|