|
|||
|
|||
Hjälp att välja hotell !!
Hej !
Vi är två vuxna som tänkte åka till Platanias september. Nu står det mellan fyra hotell Villa Platanias, Platanias Mare, Porto Platanias Beach Resort och Blue Dome. Priserna varierar lite förstås... Men skriv och berätta om ni bott på något av hotellen. Mvh Conny o Eva |
|
|||
|
|||
Sv: Hjälp att välja hotell !!
Just de hotellen har jag inte bott på och skulle väl därför inte svara, men jag vill bara tipsa om ett annat jättemysigt hotel vid stranden centralt i Platanias där vi stortrivts 2 ggr...Det heter Melina Suites. Kan rekommenderas!
Lissi |
|
||||
|
||||
Indigo Mare ligger trevligt och såg fräscht ut...
Obo |
|
|||
|
|||
Citat:
Hotell delen verkar fint, men lite för stelt och uppstyltat för oss, bl.a. skulle man byta om till middagen. Lägenheterna ligger i gamla hotell Kronos, med små mörka rum. Vårt var inpyrt av rök. Utsikten var mot en stenmur. Ett annan familj som var där på semester, 5 personer, hade så små balkonger (två stycken) att dom fick sitta där en och en och äta frukost. Poolen var helt OK. Det finns trevligare alternativ Mvh Bernt |
|
|||
|
|||
Jag o min familj har varit många gånger i Platanias. Skulle helt klart säga Blue Dome eller Indigo Mare. Två alternativ som är helt kanon. Lite dyrt kan man j säga att det är där men men....Vill man ha fräsch pool, stranden intill, trevlig personal, fina lägenheter, nära till allt mm, mm så är som sagt mitt val, de två. Hoppas ni kan välja, själv suckar jag iår, för min familj vill åka till Kroatien...o jag har noll att säga till om, men Kreta o Platanias finns ju kvar o alla underbra människor där.
Ha det gott/Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi har varit i Platanias en gång tidigare 2005. och bodde på Castle Suites, vilket var ganska bra men nu vill vi bo nära stranden och Blue Dome och Indigo Mare verkar bra, ska kika lite mer på dom alternativen. Kom gärna med fler förslag till oss. Men det ska ligga vid stranden ! MVH Conny o Eva. |
|
||||
|
||||
Hej!
Jag har bott på Blue Dome 2 grr Verkligen ett kanonhotell. Rent snyggt, jättefina lägenheter! Ligger vid stranden nära till centrum i Platanias. Ohhh vad jag längtar dit nu. Kalinichta på er. |
|
|||
|
|||
Vi har bott på Blue Dome, och längtar alltid tillbaks dit... Snyggt och fräscht, trevlig personal, nära stranden, fin o lagom stor pool, god mat, bra service, nära restauranger och folkliv men ändå lugnt o avskilt. Toppen m.a.o.! Kan verkligen rekommendera det!
|
|
|||
|
|||
Hej!
Vi bodde på Caldera Bay 2006 o trivdes kanon! Snyggt o frächt, hårda sängar dock!!(men det är det nog lite varstans). Tror att det ligger precis granne med Blue Dome. Två pooler att välja på när vågorna gick höga i havet. Vi har bokat Castle Suites till första veckan i spetember så vi kanske ses! Hälsningar från Tina |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|