![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Beror på vilken Digitaltv leverantör ni har. Där jag bor har vi Telia och då finns kunskapskanalen med men inte TV 3. Vi betalar 125 kr i månaden för Digitaltv, bredband och fast avgift på telefonen via IP-telefoni. Otroligt bra och billigt.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Åh vilket bra program! En mycket intressant historielektion. Jag hörde att Yaros låg en bit från Tinos..måste kolla kartan om ön finns utsatt.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har också kollat upp....Har vi tur så går båten så nära så man kan se, fast enligt kartan BORDE man inte se ön!
Lissi - som längtar till Tinos! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade spelat in detta på hårddisken på min dvd-spelare. Jag har aldrig testat tidigare men försöker kopiera ut det från den nu så kanske jag kan dela med mej av den, håll inte andan medan jag experimenterar.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
I morgon kväll, söndag 2 augusti kl.22.00, sänder SVT1 en repris av filmen om fängelseön Yaros. Läs mer här där man även kan se den på weben:
http://www.ur.se/ur.se/templates/Med...content=center Ann-Kristin ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men jag undrar om det inte är toppen på Yaros man ser som en "kil" eller klack, som jag kallar det, från många ställen på Tinos. Fast jag är långt ifrån säker där. Får kolla nästa resa... ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har Comhem, men betalar inte för digitalteve så det ingår inga extra kanaler. Det jag retar mig på är att Kunskapskanalen finansieras med licenspengar, och trots att jag betalar licensen får jag inte in kanalen. Men det är inte SVT:s fel, det är Comhem som inte vill sända kanalen, jag kan få in den om jag betalar 39 kr/mån.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ytterst märkligt tycker jag ![]() Vi har också Comhem, bor i bostadsrätt och betalar naturligtvis inte separat för vårt utbud. Kunskapskanalen som ligger inom SVT borde ju finnas lika självklart som Kanal 1 och SVT 2 eller vad de kallar kanalerna ? Hasse ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|