|
|||
|
|||
Tips på toppen hotell i Kalives
Vi bode på ett mycket billigt och trevligt hotell i Kalives förra sommaren. Namnet på hotellet är Karoline Apartments och det ligger bara ett stenkast från en mycket bra och barnvänlig strand. Att lägenheten som vi hade var både stor och billig gjorde ju resan ännu bättre!
/Ingela |
|
|||
|
|||
Sv: Tips på toppen hotell i Kalives
Hej Ingela!
Vad trevligt att ni tyckte om Karoline! Vi har precis också bokat detta hotell, som ser jättemysigt ut. Vi kommer att bo högst upp i en lägenhet med två sovrum. Kan du berätta något mer, kanske ska vi att bo i samma lägenhet som ni gjorde? Cam Senast redigerad av Cam den 2008-03-09 klockan 17:25. |
|
||||
|
||||
Även vi har nu bokat Karolines!Det verkar toppenfint, och Janet är så trevlig i sina mail.
När ska ni dit, Cam? Vi kommer vara där de två första veckorna i september. Känns som en evighet dit... |
|
|||
|
|||
Hej Wilda!
Vi kommer att bo i Kalives på Karoline i hela 22 dagar! 15 augusti-6 september, och jag håller med om att det är en evighet tills dess, men den som väntar på något gott... Det innebär ju att ni kommer ner under vår sista vecka, så då kommer vi säkert att träffas. Jag reser med min syster och mamma. Vi tyckte att hotellet verkade så mysigt (utsikten verkar ju helt fantastisk) och, som Ingela skriver, ganska billigt. Cam |
|
|||
|
|||
Vad roligt att ni fastnade för hotellet! Jag hoppas att ni blir lika nöjda som vi var! Hotellet ligger ju lite i utkanten av Kalives vilket gör att det är lugnt och skönt men ändå inte avsides. Läget vid stranden är också perfekt all synnerhet som den är fin att bada vid så man behöver inte ta sig någon annanstans för att bada om man inte vill.
Janet och hennes man är super trevliga och slår nästan knut på sig själva för att man ska vara tillfreds. Be dem hjälpa er med bilhyra om det skulle vara aktuellt. Det gjorde dem för oss vilket gjorde att priset för en vecka droppade rejält. Hälsa Janet från oss! /Ingela |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|