![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Peter!
Jo, jag har knutit så där med en knut...det är bara det att då blir sarongen inte "stängd", utan det blir en glipa på ett par centimeter när man rör sig. Visserligen inget "problem" men nog så genant när man traskar omkring och vinden tar tag i tyget..hrm ![]() Tänkte mer att jag har sett vissa som med ett enkelt handgrepp fixar till värsta snygga "knytet" och sarongen verkar sitta där den ska så att säga... Tror dock detta var Italienskor, eller Fransyskor... ![]() Ha,ha, kul läsning i den där tråden!! Kan nog tänka mig att sarong passar även en man, dock uppstår ju inte samma problem med att få den att "sitta" rätt!! Tack!! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar ibland knyta sarongen runt halsen liksom...Jag lägger sarongen som en jacka - alltså baktil. Tar övre hörnen och korsar upptill och knyter i nacken... Sitter väldigt bra!
|
|
|||
|
|||
![]()
Gunilla!
Hade jag bara en symaskin..... Peter! Kanske jag helt enkelt frågar, hoppas de är på Karpathos denna sommaren...hi,hi!! Och exotisk vill jag hemskt gärna vara!! Lindiz! DET knytet blir faktiskt riktigt coolt!! Och sarongen sitter där den ska!! Tack alla!! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|