Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-04-12, 23:01
EmmaS EmmaS är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007
Standard Kretaresan är bokad!

Efter lite velande bestämde vi oss tillslut för Kreta (Agia Marina) den här gången.Var på Korfu i höstas med kanonväder och ville testa en vårresa denna gång. Majoriteten verkar ju gillar Platanias/Agia Marina så det kändes som ett helt okej val för en veckas sol, bad och lite utflykter!

Åker den 22:a maj och hoppas givetvis på bra väder. Det finns väl inga garantier för sol i 7 dagar, men man kan ju alltid hoppas! Läste runt här lite kring vädret och det verkar ju kunna växla en del, som sagt!

Skall bli kul i alla fall. Första gången för mig på Kreta så det är ju alltid spännande med nya platser. Är ingen van resenär heller så det känns bra att man har med sig sambo + familj!

5 veckor kvar ....
Svara med citat
Gammal 2008-04-13, 16:49
nillisens avatar
nillisen nillisen är inte uppkopplad

Standard Sv: Kretaresan är bokad!

Citat:
Ursprungligen postat av EmmaS Visa inlägg
Efter lite velande bestämde vi oss tillslut för Kreta (Agia Marina) den här gången.Var på Korfu i höstas med kanonväder och ville testa en vårresa denna gång. Majoriteten verkar ju gillar Platanias/Agia Marina så det kändes som ett helt okej val för en veckas sol, bad och lite utflykter!

Åker den 22:a maj och hoppas givetvis på bra väder. Det finns väl inga garantier för sol i 7 dagar, men man kan ju alltid hoppas! Läste runt här lite kring vädret och det verkar ju kunna växla en del, som sagt!

Skall bli kul i alla fall. Första gången för mig på Kreta så det är ju alltid spännande med nya platser. Är ingen van resenär heller så det känns bra att man har med sig sambo + familj!

5 veckor kvar ....

Åh, 22 maj. Kanske hamnar vi på samma plan ifall du lyfter från Landvetter. Jag, min sambo o 13-åriga dottern åker till Kreta den dagen. Vi ska bo i Kato Daratso. Första gången på Kreta för oss!
Hoppas vi får skönt väder
Svara med citat
Gammal 2008-04-13, 17:51
EmmaS EmmaS är inte uppkopplad

Standard Sv: Kretaresan är bokad!

Härligt Vi flyger dock från Arlanda
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:05.