![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
. Men det skulle nog å andra sidan bli alldeles för förvirrande för oss andra .CarinaN - som egentligen bara ville heta Carina, men det var OCKSÅ upptaget
|
|
|
|||
|
|||
|
Initialerna i mina för- och efternamn. Använder detta på flera ställen och är lätt att komma ihåg. Fast ganska fantasilöst iofs.
Lena |
|
|
|||
|
|||
|
Har valt mitt ATHANASIA.....efter ett ställe som jag bodde på för många år sen i Rethymno...tycker det är fint:-)..Jag heter Phia
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Har aldrig innan 2005 sett nåt inlägg av någon Lisa... Fast nu ÄR jag ju Lissi här och fortsätter med det ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Skönt!!
![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg heter Berit, men dette navnet var opptatt da jeg registrerte meg som medlem. Det var også noen som hadde brukt Naxos, og så kom jeg til å tenke på en utrolig butikk som fantes på Naxos inntil for 2 år siden. Der fikk du ALT som var mulig å skaffe av ting og tang. I Norge har vi en butikk-kjede som heter Nille. Der kan du kjøpe alt du ikke visste at du trengte før du gikk inn i butikken. NaxosNille var jo derfor et opplagt valg
. I dag er Nille-butikken på Naxos erstattet av en utsøkt matbutikk, som selger alle Naxos' mange spesialiteter, fra ost og honning til vin og raki.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|