|
|||
|
|||
En vecka till tack
Nu är det inte många dagar kvar till våran första båtluff,, på söndag bär det av till Aten och på Måndag blir jag fru korèn i svenska kyrkan i pireus,,men det känns som jag inte hinner med. Så mycket kvar att göra på så lite tid,ingen annan som känner så? Har inte hittat klänningen jag vill ha så i morgon ska jag jobba,,shoppa klänning och sen ha grillfest för syskonen som vill fira av oss och NÄR ska jag hinna gå ner de där 15 kg jag ville gå ner innan... men de ska bli så gott att rå om familjen i hela 18 dagar ,,vet att allt ordnar sig och jag kommer få min Magnus och vi ror detta i land
|
|
|||
|
|||
Sv: En vecka till tack
ÅH så härligt det låter allt!
Men Du; tänk inte på vikten nu! Livet och Grekland är alldeles för härligt för det!! Lycka till! Lissi -17 dagar från Grekland! |
|
||||
|
||||
Trevlig resa och njut nu av ert äventyr!!
|
|
||||
|
||||
Gratulerar till bröllopet och önskar er en trevlig resa.
// Helén |
|
|||
|
|||
Hoppas du hinner med allt du tänkt göra innan ni åker!
Så spännande med vigsel i Pireus och sedan båtluff i Greklands underbart vackra arkipelag! STORT GRATTIS och önskar er en härlig resa! |
|
|||
|
|||
Tack ,,hittade en klänning idag som jag känner mig riktigt fin i .och det kommer att bli underbart hoppas vi ses på någon ö,,vi ska försöka sätta ut lite bilder på resedagboken vi heter makorre om nån har lust att titta in. ha de bäst ulrika
|
|
||||
|
||||
Grattis och trevlig resa!
|
|
||||
|
||||