|
|||
|
|||
Nån som minns mig?
Hej!Jag heter Jörgen och kallades gunde,var på Ios 1988,1989,1991,hängde mest på taboo,scandals,o i stort sätt alla pubarna.
Åker förmodligen ner till Ios nästa sommar,vad ligger priserna på i dagsläget?öl,drinkar,boende. Senast redigerad av Iosgunde den 2008-06-06 klockan 23:03. |
|
|||
|
|||
Sv: Nån som minns mig?
Grattis har du fått en ny lever?
Ps kan inte låta bli, men vad gjorde du 1990? |
|
||||
|
||||
Priserna är som på alla andra ställen i Grekland. Defintivt inte högre. En drink kostar nästan som här hemma. Runt 7-8 euro. Boendepriserna beror på när du åker. Jag betalde 20 euro på Princess Sissy i början av juni förra året. I högssäong är priset betydligt högre.
Eva |
|
|||
|
|||
var där 27 april-30 juli 1991,det blir väl 2 veckor nästa år,1990 jobbade jag hela sommaren så det fanns inte tid för semester.Hade jag stannat längre så hade jag nog behövt en ny lever hehe
Finns katerinas hotell kvar som låg på toppen vid väderkvarnen?Jag,Kenneth,Janne,Johan o resten av gänget brukade bo där. Senast redigerad av Iosgunde den 2008-06-07 klockan 12:28. |
|
|||
|
|||
Katerinas finns kvar, riktigt trevligt ställe!
Men 7-8 euro för en drink ska man inte behöva betala, 4-5 euro är väl vad det kostar normalt. Och en bira ligger väl på 2-3 euro. |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
Det är väl iofs sant, vad har du druckit som kostat 7-8 euro?
|
|
|||
|
|||
I Aten kan jag betala 10€ för en drink.... Men det var väl hur mycket det kostade på Ios ni undrade över
|
|
||||
|
||||
Drack inte så många drinkar på Ios men vill defintivt minnas att jag betalade 7 eller 8 euro för en Mojito och en Caipirinha. Tror också att Mizzy låg i den prisklassen.
På Folegandros betalade jag defintivt 8 euro för en Mojito men då var den perfekt blandad. Billigare fanns men då var den inte lika god. Eva |
|
|||
|
|||
På Ios drack jag nästan bara "Fantastico" - Fanta och billigaste vodkan i plastmuggar, inhandlad på Mad dog och blandad och avnjuten i gränden utanför. Kostade nästan ingenting!
|
|
|||
|
|||
Kan tänka mig att de tar lite extra för en Mojito då de får jobba lite mer med den. Har själv bara druckit den nån gång och då på Francescos och har väl inte riktigt märkt om de lagt till 5 eller 8 euro på den redan gigantiska bar notan
Senast redigerad av Jonas© den 2008-06-09 klockan 16:53. |
|
||||
|
||||
Citat:
och ett lugnt, mysigt ställe med bra grekisk musik och en fräsch toalett. Eva |
|
|||
|
|||
Oj då är jag också gammal tant! Fast liiite röj kan det vara. Ibland.
|
|
|||
|
|||
Ja, jag var en smula skämtsam - inte ens jag skulle spendera kvällarna i gränden utanför Mad Dog längre - fast jag bara är 27. Inte skulle jag dricka någon Fantastico heller. Blä! Prioriteringarna förändras! De ungdomar som åker till Ios för att festa har dock sällan höga krav på varken fräscha toaletter, grekisk musik eller välsmakande drycker.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|