Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Södra Kreta

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-06-18, 01:50
sahars avatar
sahar sahar är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Sunwing i Makrigialos?

Åhhhh! Underbara härliga ljuva Makrigialos! Jag har aldrig varit med om en bättre semester. Jag kommer snart att skriva en resebrev men tills dess vill jag bara säga att det verkligen var värt den långa men trevliga bussresan. Stranden var absolut perfekt, rummet, servicen, maten, stämningen, personalen, ja allt var till belåtenhet. Väninnan, jag och barnen läääännngtar dit.
Svara med citat
Gammal 2008-06-18, 09:23
ulrikass avatar
ulrikas ulrikas är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006

Härligt att ni fick en bra semester. Jag vill också åka dit en vacker dag. Nu bär det av till Kalamaki i morgon, ska bli spännande. Hade ni bättre väder denna gång?

/Ulrika
Svara med citat
Gammal 2008-06-18, 17:21
sahars avatar
sahar sahar är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Åh, härligt. Jag vill också åka redan imorgon men det är tyvärr 31 dagar kvar tills vi åker till Rhodos.
Vi hade verkligen kanon väder. Det var solsken och runt 27-33 grader. Några moln dök upp ibland men det var bara skönt. Sista dagen var det däremot blåsigt och det var höga vågor i havet, hur roligt som helst att försöka hoppa över dem med barnen. Vi skrattade så tårarna rann
Svara med citat
Gammal 2008-09-18, 14:05
Goliats avatar
Goliat Goliat är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Ursprungligen postat av sahar Visa inlägg
Åhhhh! Underbara härliga ljuva Makrigialos! Jag har aldrig varit med om en bättre semester. Jag kommer snart att skriva en resebrev men tills dess vill jag bara säga att det verkligen var värt den långa men trevliga bussresan. Stranden var absolut perfekt, rummet, servicen, maten, stämningen, personalen, ja allt var till belåtenhet. Väninnan, jag och barnen läääännngtar dit.

Jag vet Sahar, just av den anledningen älskar jag Makrigialos och längtar så jag kan spricka .
Tyvärr så blir det ingen resa i år, men förhoppningsvis nästa år. Naturligtvis vill jag åka till Makrigialos igen. Jag tycker om maten, klimatet, naturen, människorna, ja alltihopa.

Personligen tycker jag om att göra utflykter och bada när jag är där och om man vill så kan man bara göra ingenting utom att lata sig och må bra.

Men det är som min grekiske vän på biluthyrningen sade:
Varför måste man göra någonting överhuvudtaget?

Ha det gott alla!
Göran
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:31.