|
|||
|
|||
Resa runt i juni
Jag funderar på att bjuda min mor på en öluffning nästa år, men eftersom jag aldrig har öluffat själv vore det kul med lite information. Funderar på att åka i juni så man inte kommer mitt i högsäsongen. Brukar det vara några problem att få rum och få tag på färja då? Är det lätt att resa mellan öarna, går de ofta?
Har inte tänkt att förboka något boende utan istället ta det vi tycker om eller där vi hamnar, eftersom vi inte har någon bestämd rutt. Funderar också på att ta oss upp efter fastlandet på östra sidan. Någon som har gjort detta och kan berätta lite? |
|
||||
|
||||
Sv: Resa runt i juni
Kan du styra det hela till i början av Juni, då äro alla diagonalerna för bra pris öppna!!!
Exv en resa med SAS tor Athen för två personer, den landar på 2700 SEK!! Bra flygtider: Ut 06.00 och hem vid lunchtid. Räkna med max 30€ för en fin studio med tvenne bäddar vid denna tidpunkt. Lägg till detta att vädret oftast är suverät bra vid denna tid. 25 grader dagtid och 18-20 nattetid. Fastlandet priser må dock någon annan yttra sig om, detta enär vi aldrig bevistat fastladet, Athen då undantaget. Arne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|