![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem från mig med!
Så kul att ni blev förtjusta i Lesbos! Jag trivdes väldigt bra där också. Vi bodde i Agios Isidoros, en mycket liten och mycket trevlig by! ![]() Jenny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Har ni varit där nu i sommar ? Betyget du/ni ger Plomari är en kopia av våra intryck också ! Janne ! (och många andra) - det här är riktigt bra reklam till Lesbos som verkligen förtjänar det. Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Velkommen hjem. Og tak for meldinger undervejs. Jeg glæder mig til at læse mere snart og se en masse billeder, håber jeg.
Var der ellers ikke noget om, at du og Camilla ikke er så glade for store øer ![]() Næste gang I skal besøge en lille ø, så kan jeg varmt anbefale, at I giver Anafi endnu en chance. Der er helt vidunderligt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För några år sedan luffade vi runt på Naxos och bodde på tre olika orter, nu har vi hittat en ö till som lämpar sig ypperliggt för denna typ av semester och jag är säker på att det blir av (kanske redan nästa år). Vill man "bara" förflytta sig så verkade bussnätet vara ganska väl utbyggt men för turer på egen hand så är det hyrbil som gäller.
Ikväll kommer vandringen Plomari -> Melinda upp i "Vandra-tråden" ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så ser vår plan ut också just nu och går inte bussen får vi väl hoppas på att taxi kan fixa en barnstol. Det kostar ju att hyra bil också. Ser fram emot bilderna från din andra vandring.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Välkomna hem !
Äntligen får Lesvos den positiva uppmärksamhet ön så väl förtjänar ! Jag tittade med intresse på din karta och drog en lättnadens suck; den, i mitt något kräsna tycke, allra bästa badstranden är fortfarande en hemlighet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du tänker på Drota, eller?
/Thomas |
|
|||
|
|||
![]()
Nopp, inte Drota. Långt därifrån
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om det ska vara långt därifrån, så är det väl någon av dom längst uppe i nordöstra delen av ön. Langada, kanske?
/Thomas |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||