![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
På sajten west-crete.com under Vandringsbeskrivningar, finns bra information av Samaria och vad som krävs för att gå den, skriven av en person som uppenbarligen har gått den många gånger. Läs där så får du veta allt du behöver!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag "åkte" ju Samaria -03 och såg människor med sandaler. Aldrig i det varmaste skulle jag komma på den idéen. En kvinna blödde på foten som jag hann med att se. Stenarna är vassa plus att man bränner sönder fötterna om oturen är framme.
Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
har också några bekannta som gick i sandaler genom ravinen, resultat att dom inte kunde gå resten av veckan dom var nere.
Ett tips, ta denna tur sista dagarna under er vistelse, då har ni vant er vid värmen och det gör inget om ni inte kan gå efter detta. ![]() /Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Ett tips till, INGEN SPRIT!
När jag var där kom det en grupp Irländare. Hälften blev portade + att kroppen mår inta bra av ansträngningen i kombination med alkohol. Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har gått Imbrosravinen och hade då stadiga jympaskor med sockor i. Skulle aldrig tänka mig att gå Samariaravinen i sandaler. Man får ingen stadga i foten i sandaler och det är ju inga breda stigar precis man går på
![]() Solhatt, massor av vatten och matsäck! Lycka till! Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|