|
|||
|
|||
Skillnad på resebolag?
Jag undrar vad skillnaden är på Apollo och Airtours? Sitter och letar resa till Karpathos och ser att det är stor prisskillnad på dessa bolag, har Airtours sämre standard på sina hotell eller? Det verkar som om man ändå åker i samma flygplan, samkörs resorna?
|
|
||||
|
||||
Sv: Skillnad på resebolag?
Hej!!
Vi åkte med Airtours, och Apollo hade samma hotellpaket. Det var samma flyg och dom samkörde vissa utflykter. Vår resa blev ca 6000 kr billigare mad Airtours. Vi var två vuxna och två barn (ett spädbarn) JAg tror inte att Airtours har nå sämre hotell, dom är ju inte lika stora som tex apollo och fritidsresor. Så dom konkurrerar kanske med priset istället. Vi var väldigt nöjda med Airtours som resebolag. Nina |
|
||||
|
||||
Har mest åkt med Apollo, men förra året åkte vi med Airtours. Det var ingen skillnad tyckte jag. Airtours är ju ett lite mindre bolag så de har kanske inte lika många reseledare på plats. Helt OK alltså!
|
|
||||
|
||||
Så var det på Zakynthos också.
|
|
|||
|
|||
Jag har rest många gånger med Airtours till Grekland och till andra storstäder i Europa. Jag är väldigt nöjd med dem. Jag tycker nästan de haft trevligare hotell, ofta lite mera personliga än andra.
/Mimmi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|