Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-08-15, 22:18
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Kändisar...

Sitter och tittar på Olssons studio på svt 1 och ser Tina Törner (rally kartläsare) intervjuas... En annan tråd behandlar kändisar vi mött i Grekland... Men hur många har vi inte mött ( känner ? ) här hemma...???
Jag och Tina gick på Karlbergsgymnasiet i Åmål samtidigt Där gick också Annicen Kringstad och "Svennis".... och många fler... När man diiskuterar " Jag mötte lassie" så kan man ju få hur många roliga historier som helst...så vilka är era????

Malin - som har fler på lager
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-08-15, 22:41
Anna Pernilla Anna Pernilla är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Ort: Oslo/Göteborg
Inlägg: 467
Standard Sv: Kändisar...

Min bästa är ifrån en av mina många resor till LA. Då dansade jag med Prince. Efter halva låten knipsade han med fingrarna å body guarderna gick iväg med honom. Dock utan mig...En annan resa dit åt jag middag med min dåvarande favorit, mr Al Bundy. Han och min väninna hade samma stamställe. Vi diskuterade bla psykiarti, då hans syster var sjuk och jag jobbade på psykiatriskt sjukhus.
Bäst av allt var väl föresten då jag satt i en lång bilkö vid sidan av min nuvarande storfavorit, George Clooney!!! Höll på att dö!
Här hemma bryr jag mig inte så mycket. Finns så mycket B-kändisar här...
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-08-15, 22:45
Marcos avatar
Marco Marco är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2006
Ort: Vänersborg
Inlägg: 211
Standard Sv: Kändisar...

I Trollhättan där jag bor har jag stött på en del filmskådespelare. Min dotter har flygit mellan Trollhättan och Stockholm i nästan tio års tid och då har vi sett bl. a Rolf Lassgård, Jakob Eklund, Lia Boysen, Eva Röse, Stellan Skarsgård och en kille som var med i filmen "The Beach" (med bl.a Leonardo Di Caprio) på Trollhättans flygplats.

/Marco
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-08-16, 09:52
anoula
Gäst
 
Inlägg: n/a
Standard Sv: Kändisar...

Jag intervjuade bröderna Herrey för vår skoltidning på 80-talet. Jag fixade intervjun själv genom att ringa till managern. Kände mig stentuff.

Annars har jag sålt wienerbröd till Sune Mangs, träffat Cornelis Wreswijk på gotlandsfärjan, blivit överraskad av Tommy Körberg när jag övade tvärflöjt i trapphuset i gymnasiet (det var pinsamt). Lisa Ekdahl gick i klassen över mig på gymnasiet och vi hade samma sånglärare. Det gick lite bättre för henne sen.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-08-16, 12:51
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Ljungaverk
Inlägg: 753
Standard Sv: Kändisar...

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
När man diiskuterar " Jag mötte lassie" så kan man ju få hur många roliga historier som helst...så vilka är era????

Malin - som har fler på lager

På 80-talet skulle min son flyga från Midlanda till sin pappa som då bodde i Göteborg. Sist av alla kom Lili och Sussie springande med sina famnar fulla med blommor och några herrar i hälarna. De hade visst uppträtt nånstans (i Sundsvall?) men jag vet inte vart...

/Eva
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT