![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
De är billigare, men se till at du får ett recept med dig från Sverige och din optiker. Jah köpte nya av "min" optiker som ligger i Xania, från 1866 torget och snett åt höger vid övergångsstället över gatan. Halva priset och samma kvalitét. Det är samma med mina tänder. De fixar jag hos Valentina och inte här i Sverige. Kanske lite dyr resa men för större saker ett nödvändigt "ont".
Uffe Senast redigerad av UlfWiman den 2008-08-23 klockan 18:19. Anledning: Sladdriga fingrar igen |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har tittat en del på glasögon i Grekland. Betydlig sämre utbud än här hemma men jag är ganska kräsen när det gäller mina bågar. Finns säkert bättre utbud i de största städerna. Har flera bågar och just nu är favoriten en Ballingerbåge som jag köpt i Stockholm.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Prøvde et par Prada-solbriller i Nafplio for et par år siden. Virkelig lekre, men akk så dyre. Tenkte jeg skulle vente litt med å kjøpe dem. Så fant jeg akkurat samme brille på brillebutikken på Schiphol - nesten til halv pris! Da kjøpte jeg dem, såklart
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|