|
||||
|
||||
Äntligen
Äntligen Fredag och om 14 timmar lämnar vi moder Sveas kropp. Har jobbat som en galning nästan hela sommaren. Nu får vi/jag känna av lön för mödan. Imorgon Lördag har jag beställt Bekri Meze på restaurang Glaros i Kamari..... Mmmmmmm
Hoppas alla som inte åker får 14 fina dagar. UffeYeasou |
|
|||
|
|||
Sv: Äntligen
Vet hur det känns. Det hade jag också gjort när jag reste i mitten av augusti. Njut av resan nu och hälsa Grekland!
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Ha en trevlig semesterMvh Ann
|
|
|||
|
|||
Önskar er en härlig semester! Blir det Santorini för hela slanten eller ev besök på någon annan ö?
/Hälsningar Elisa |
|
||||
|
||||
Önskar er en trevlig semester. Imorgon kväll sitter vi på andra sidan berget på Honeymoon och njuter av Julias mat. 3 underbara veckor väntar med Amorgos och Schinoussa samt avslut på Santorini. Visst är det härligt med allt framför sig.
Njut. Bibbi & Gunnar |
|
||||
|
||||
Det kanske blir något litet besök på någon annan ö, tex Anafi. Vi har en inbjudan dit, men får se hur det blir!
Strax i säng, bara väskorna blir packade klart! Yeasou |
|
||||
|
||||
Bibbi o Gunnar. Be att Paris lägger på Yeasous orkester då när ni sitter där. De har fått vår cd att spela för gästerna
MVH Uffe |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
// Helén |
|
||||
|
||||
Ha en trevlig semester
mvh.ulf&annika |
|
||||
|
||||
Nu ar det val dax att hoppa i sang.
Ha en trevlig resa, sa ses vi i morgon. Barbro, som har fika fardigt nar ni kommer . |
|
||||
|
||||
Va gott! har du något starkt till kaffet oxå???
Godnatt Yeasou |
|
||||
|
||||
Ha en underbar semester. Må så gott.
|
|
||||
|
||||
Njut så mycket ni kan! Hoppas ni alla får underbara dagar i Grekland.
Kram från Chris |
|
||||
|
||||
Det skall vi göra. Sen kan man väl fortfarande beställa cd:n när vi kommer hem?
För övrigt börjar det kännas riktigt bra. Bara tanken att om 14 timmar så trampar vi åter moderlandets jord. |
|
||||
|
||||
Trevlig resa! Har också jobbat som en .......hela sommaren! Min plan är att hitta en hyfsad billig flygstol till Kreta i början av oktober för att njuta av det sköna grekiska livet ett par veckor...
/Marco |
|
|||
|
|||
Flyg lågt och sakta unge man... Syns om en vecka... Häll upp!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|