![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur länge stannar du oftast i Grekland? | |||
1 vecka |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 12.64% |
10 dagar |
2 | 1.10% |
2 veckor |
72 | 39.56% |
3 veckor |
42 | 23.08% |
Längre |
43 | 23.63% |
Antal röster: 182. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Dom gångerna jag åker,... åker jag till Rhodos,och ser till att få en 3-veckorsresa.
Det känns så skönt att få ha så mycket tid. "Turisten" i mej blir liksom borta,och jag kommer in i en lugnare vardagslunk. Hotell-rum (för eget bruk) + frukost (i 3veckor med Vingresor) kostade mej 7600:- totalt! Toppenpris för en fattig pensionär ![]() Jag lever "billigt" hemma oxå,och under mina 3 veckor har jag tid till att pris-kolla på plats för att stretcha mina fick-pengar. Jag njuter av sol och värme,... än så länge,helt gratis ![]() Så mitt svar: 3 härliga veckor ,... minimum ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det är svårt att bestämma en reslängd. Att försöka räkna ut en snittlängd blir nog också ogörligt.
Jag har under 30 års resande tillbringat allt ifrån 2 dygn till 7 månader i Grekland. Nuförtiden brukar det bli ca 2 1/2 vecka, en gång per år. Dock brukar abstinensen efter en längre vistlse bli stor efter några år så ungefär vart fjärde år brukar det bli några veckor extra. (jag tror att denna abstinens just nu sätter in hårt, så nästa år kanske det blir en 5-veckorsresa :-) ) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|