![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Är Limenos ett lägenhetshotell eller är det rum? Vilket bolag åkte ni med om ni nu åkte på en charterresa. Är det långt mellan Petra och Molivos, går det lokalbussar eller hur gör man... ![]() Bra att man inte behöver högklackat, det är ändå något jag aldrig använder, så jag börjar nog inte med det på Lesbos... ![]() Bra att man kan dricka kranvattnet, det gjorde jag oxå när jag var på Lefkas o blev inte sjuk. Så det är mycket brant o höjdskillnader, inte speciellt barnvänligt då med andra ord!!! Det låter ju som om det inte är så där jättedyrt att äta ute då, dyrare att handla själv då. Synd, eftersom det kan vara kul att fixa lite eget ibland. Nu hoppas jag att jag får med mig min familj på semester nästa år, blir så himla ressugen när jag läser alla inläggen.... |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Limenas är ett lägenhetshotell med några lägenheter. Vi åkte med Apollo, traditionella Molivos och hamnade där. Det är väl ca 4-5 km till Petra. Nej, det är inte speciellt barnvänligt i Molivos, det går inte så bra att dra barnvagn i trappor och branta gränder. Men om man vill bo på ett mysigt ställe så väljer man Molivos. Petra är mer en turistort och passar inte oss som är 50+ och fortfarande har bra ben och kondition. Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|