|
|||
|
|||
Dåligt väder :-(
Ser ut att bli dåligt väder den kommande tiden på Rhodos, verkligen tråkigt. Brukar prognoserna stämma? Kan det verkligen bli så många dåliga dagar efter varandra? Lugna mig snälla ni...kanske dags att packa ner långärmat? Om drygt 7 timmar lämnar vi vårt hem för färd ner till Malmö Sturup :-)
|
|
||||
|
||||
Sv: Dåligt väder :-(
Var hittar du det där dåliga vädretNär jag tittade på vädersidan här på Kalimera,så visar den ju 28-30 grader hela veckan Trevlig resa
Riitta |
|
||||
|
||||
Lugn, här är så varmt att jag duschar två gånger om dan. Rodos och vi har samma väder för det mesta.
|
|
|||
|
|||
Gud vad skönt :-) Ja jag vette katten var jag tittar då. Snart är det dags, 01,00 lämna vi hemmet.
|
|
|||
|
|||
Vädret på Rhodos är bra för det sa min väninna igår för då hade dom 32 grader i skuggan o hon nämnde inte om något dåligt väder fram över.
Vi fick rapport hemifrån när vi var på Rhodos v 35 att det skulle regna o vara dåligt måndag o tisdag det var inget dåligt väder alls. Men vi fick uppleva ett par regndroppar som kom ifrån ett moln på kvällen o det var trevligt efter ha varit där för elfte gången o aldrig sett regn där innan. Trevlig resa till Rhodos.. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|