|
||||
|
||||
Sv: ticktack
Jag tyckte också att Parasol var ett toppenställe och bo påBra läge. Inte så långt varken till stranden eller stan och krypavstånd till Pelagos
Hade stort rum med den största balkongen hittills Badrummet var också dubbelt så stort vad det brukar vara Önskar dig en toppenvistelse Riitta |
|
||||
|
||||
tacksåmycket.. åker om två dagar.. längtar sååå... vad tyckte du om deras restaurang då?
|
|
||||
|
||||
Ja åt bara lunch där en gång,men tyckte att det var jättegott
Riitta |
|
||||
|
||||
jag tycker också att de hade jättegod mat på parasol.. .. på torsdag bär det iväg till Karpathos igen.. det ska bli så himla skönt!!
|
|
|||
|
|||
Hej!
På torsdag bär det av till Karpathos och Pigadia för en efterlängtad semester. Tyvärr har jag en illa stukad fot efter ett fall häromdagen. Är det mycket backigt i Pigadia - trappor och sånt eller kan jag hasa mig fram tro? Hälsningar Lilltofflan |
|
||||
|
||||
Lilltofflan - du kan helt klart hasa dig fram, Pigadia hör inte de mest svårforcerade byarna
Ni som åker nu, bered er på VÄRME. Jag får rapporter från Karpbesökare som knappt står ut de vindstilla dagarna |
|
|||
|
|||
2 dagar kvar
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lisbeth K Grattis alla ni som är på väg!! |
|
||||
|
||||
Tack alla ni som varit där för upplysningarna .... Och en del andra som åker från stockholm i morgon 28 aug.. vi ses på arlanda ..
|
|
|||
|
|||
Mindre än ett dygn kvar! Imorgon kväll sippar vi på en kall Retsina under stjärnhimlen...GÖTT!!!
|
|
|||
|
|||
.....jag flyger till Karpathos från Göteborg den 11:e september och har ingen biljett hem...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Du kan få min Mia |
|
|||
|
|||
....jaha, så oändligt vänligt att jag kan få din piljätt,när går ditt plan hem då ??
|
|
||||
|
||||
Försök ni med det Och ni som åker nu snart har det så jättebra
Riitta |
|
||||
|
||||
Nu har jag en vecka kvar, inte nog med det, Apollo ringde precis och sa att de uppgraderat min flygbiljett som jag betalat 298 kr för. Ska sitta i Novair+ längst rad 1-5 fram med 5 rättersmiddag och extra benutrymme. Hoppas de ringer min väninna också, annars kanske jag kan gå bak med lite mat
Mia |
|
||||
|
||||
Det var värstDom tycker väl att eftersom du åker till Karpathos så ofta,så kan du behöva lite lyx Frågade du inte om mamma får följa med också och få åka i lyxklass för 300 kr
Riitta,mor |
|
||||
|
||||
[quote=MIAS;146858] Apollo ringde precis och sa att de uppgraderat min flygbiljett som jag betalat 298 kr för. Ska sitta i Novair+ längst rad 1-5 fram med 5 rättersmiddag och extra benutrymme. [quote]
Fy vad jobbigt // Helén |
|
|||
|
|||
1 Vecka kvar här med, åker på Torsdag från Arlanda..
Hoppas bara det inte blir regn nu, som det tydligen ska bli enligt olika Väder sidor på internet.. |
|
|||
|
|||
Två dagar kvar! Om man inte räknar idag och Torsdag som vi är framme på vår premiärresa till Karpatos. Någon som känner till hotellet Zephyros Village? det ser fint ut på Apollos sida iaf, så det blir nog bra får man hoppas. Vi var lite sent ute med beställningen och fick sista rummet och hamnade i ett så kallat "Enrumslgh nedsänkt markplan" Hoppas det inte är ett grävlingsgryt bara
|
|
||||
|
||||
2 dagar kvar här med!
Zephyros är nog helt ok. Har aldrig bott där själv, men jag känner ägaren lite grann, så jag har varit där och hälsat på flera gånger. Ni blir nog nöjda! Börja bli förkyld men har laddat upp med nässpray, halstabletter och ipren, så det blir nog inga problem. Åker med en kompis som aldrig varit på Karpathos tidigare så det ska bli så skoj att visa henne runt och presentera henne för alla. Tror vi kommer få jätteskoj. Känns perfekt att sticka iväg nu! Idag är det riktigt kallt så man fryser ända in i märgen tycker jag. Mia |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|