![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Den släpptes idag, jag fick mejl om lanseringen från författarna i morse, så du är nog först med att läsa den.
|
|
|
||||
|
||||
|
Då blir jag kanske den andra som läser den,för jag beställde den också nu
|
|
|
|||
|
|||
|
Men oj så kul att man var SÅ snabb!!
Jag kanske kan få den signerad då eftersom författarna bor i Lund Galleriet har de i Abbekås ...Boken kommer väl efter helgen. Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Har någon läst "Judas underbra kyssar" och var kan man hitta den?
|
|
|
|||
|
|||
|
Igår kom boken "Ett nytt liv vid vägens ände" om Sigri på Lesvos. Jag läser och njuter, känner dofterna av Grekland, skrattar åt beskrivningarna av det grekiska livet...avundas dessa två som förverkligade drömmen om ett grekiskt boende på deltid. En underbar, varm bok med fantastiska akvareller som illustrationer. Det bästa av allt är att jag ännu inte läst ut boken
Nu MÅSTE jag ju till Lesvos också!! Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Lissi ! Ser att du blivit så influerad av boken att du nu skriver Lesvos, som en riktig lesvosian
! Klart du då också ska ta en tur dit! Sigri ligger verkligen vid världens ände, men det är en charmig, pytteliten by med ett fantastiskt fint läge vid havet. Inte ens i mitten av augusti (då grekerna vallfärdar till Lesvos ), är det särskilt många besökare här. Att bosätta sig i Sigri ? Nja, tveksamt..... Det definitiva svaret på den frågan kanske jag får i boken som nu är beställd och ska läsas under julhelgen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu har jag också beställt ett ex!
Ser fram emot mysig läsning... Stinab
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |