![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Der er ingen rene sandstrande på Skopelos. Det er små rullesten - bedst synes jeg, så får man ikke sand over det hele
![]() Strandene du nævner ligger på sydkysten - på busruten, du skal dog gå en lille bid. Det er meget nemt at tage sig dertil. Mette |
|
||||
|
||||
![]()
Ok så stränderna ligger nära.Va är nära för dig då ?
Lång grunt eller djupt med en gång. Ni som gillar simma i detta turkosa vatten. Hur gick det för er? Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Det jeg mener er, efter du har kørt med bussen, så skal du gå en lille bid. Øen er kun 98 m2, så du er nær til alting.
På de fleste strande er det djupt med en gång. Det klareste og mest turkosa vatten i Grækenland, tror jeg ![]() Mette |
|
|||
|
|||
![]()
Stränderna på Skopelos är underbara! Vattnet blir djupt snabbt och det är småsten eller hur man nu ska uttrycka det
![]() Denise har vi bott på bägge gångerna vi varit på Skopelos. Ett TOPPENBOENDE! Ägarinnan vars namn jag tappat är mycket vänlig och hjälper till med allt hon kan, vägbeskrivningar, taxi, bilhyra, restauranger etc. Be att få rum 301, det är det bästa med en underbar balkong i vinkel i två väderstreck! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kan man hyra cykel ? Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ska vi ringa upp Apollo och be dom ge oss 301 med en gång. Kan man göra det hemma eller du menar nog när vi kommer till hotellet. Vi har ju bokat så tidigt tycker man men dom har väl redan satt in oss där nere var vi ska sova. Annars får vi chansa och göra som du skrev. Har alltid undrat hur dom sätter in folk när man kommer dit i entren. Har man bokat tidigt kan man ha turen att få ett bättre rum och sist in lite mindre bra kanske.Vem vet ? Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har tittat på en massa om Skopelos. Fina stränder ! Förstår att du har varit där 22 gånger på Skopelos. Där kan jag tänka mig att åka i fortsättningen. En ö som har det jag söker. Birgitta 63 |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|