![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ulf !
Tack för snabbt svar. Vad vet du om själva hotellet som är viktigare än maten. Frågade bara om maten eftersom det ingick halvpension. Är badstranden bra där, är det långt till stranden och hur långt ligger det från Platanias där vi varit ? Det vi också tittat på är Blue Dome med Apollo men det skiljer säker c:a 4000 kr i pris och då är det utan halvpension. Vet du något om Norwegian air ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Conny
Det är mycket bra bad där och långgrunt, men se upp för underströmmar. 1986 fick jag låna båten av Galini för att hämta Gabriella på luftmadrass halvvägs till Theoudoro Island, det gick blixtsnabbt (10 min). Den restaurang ni får äta på ligger i bottenvåningen (nedsänkt) bakom min "bil" (skrothög). Sedan finns det en restaurang med pool och bar på baksidan. Rummen är lite mörka på sidan mot Kato Stalos Hotel. I övrigt ett bra ställe. Bossen har även en del i Galini fiskrestaurang (svindyr) nere vid hamnen i Xania. Jag har bara erfarenhet av en flygning med Norwegian och det var trångt som det brukar på charter i övrigt okej. Om du går till länken kan du se kort från Kato Stalos februari 2007 innan den stora vårstädningen. http://picasaweb.google.se/ulfwiman Uffe |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|