![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du får det att låta som att du hittat ett sätt att filtrera bort inlägg som är äldre. Mvh Janérik Edit: Hmm, nu hittade jag kanske funktionen ni använder för detta ![]() Jaja, jag har ju inte varit med så länge på forumet så jag kan väl inte vara fullärd ännu. Jag tycker ändå att det känns bättre att klicka sej igenom de meddelanden jag vill läsa (tror jag åtminstone) Senast redigerad av Janérik den 2009-03-12 klockan 23:32. Anledning: Den som söker han letar |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, det går att göra så, men det tar så mycket serverkraft att forumet skulle bli segt, eller inte visas alls. Om en medlem inte varit inloggad på ett halvår och vill se alla nya inlägg (det blir tusentals) skulle servern braka ihop. Så tyvärr går det inte. Om jag har varit bortrest och vill se alla inlägg sedan mitt senaste besök går jag efter datum, det är inte lika smidigt, men det funkar.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju lite bängligt, men det går. Jag öppnar varje ämne (exempelvis Amorgos) och börjar läsa bakifrån från och med det datum jag varit borta.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Med detta vill jag inte säga att den ena eller andra sidan sköts olika bra, de sköts bara på olika sätt. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har det gått så lång tid att vi inte kan låta forumet vara stängt längre, därför öppnar vi upp utan de nya funktionerna. Inom en vecka hoppas vi bland annat kunna lansera följande funktioner:
- Ladda upp bilder och skapa fotoalbum - Skapa sociala grupper - Chat - Blogg För att få en liten överblick på vad som komma skall kan ni läsa i FAQ. Pust, det har varit två jobbiga dagar. Nu ska jag vila mig. ![]() Kanon med att kunna ladda upp bilder något jag själv saknat och tänkt föreslagit. Anar redan att inte minst bilgåtorna kan komma att öka vilket är bra om du skulle lessna pga en sylvass "gissnings skara" ![]() Du(ni) sköter forumet kanon Janne! Mvh! |
|
||||
|
||||
![]()
Tror du? Ok, här kommer den första!
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|