![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Läget på boendet (= centralt i byn) är viktigt för mig. Och flexibiliteten. Det vill säga att jag kan åka vidare till en annan ö när/om jag känner för det. Jag vill helst inte bo på hotell, utan hellre då ett litet mysigt pensionat eller "Rooms for rent"-ställe som jag letar upp på plats. Finns det sedan också balkong, kylskåp, fungerande toalett o. dusch så är jag helt nöjd. AC är ett plus men absolut inget krav. Pool, bar, fina möbler, trådlöst internet etc. etc. är jag alls inte intresserad av att betala för.
Men det är ju en j-a tur att vi alla är olika!! ![]() ![]() /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi har tidigare aldirg förbokat, problemet som nu börjar uppstå är att man skaffat sig några favoritboende, ja-vilket problem ![]() ![]() Börjar bli bekväm och känner att det är gott att ha boendet klart på första stället, mitt resonemang gäller de öar vi tidigare besökt och hittat bra boende på, är det en för oss ny ö, då förbokar vi inte, trots att vi en gång blivit utan boende. (en natt på totalt ca 20 veckor) Oj vi är snart uppe i ett halvårs boende i Grekland) ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det verkar inte vara så mycket spaning, men det kanske är så med Grekland, och det är kanske just det vi gillar. Det förändras inte så mycket. De påverkas inte allt för mycket av trender, även om vi ser en del som all inclusive, pool, ac och gröna gräsmattor, så är det inga stora grejer. Inte på de mindre öarna iaf. |
|
||||
|
||||
![]()
En tendens som jag retat mej på de senaste åren är att det blir mer och mer av dessa snabbåtar vilket gör det hela dyrare och tråkigare att flytta sej mellan öarna. Jag åker hellre med en gammal hederlig färja till halva priset men om de är utkonkurrerade så är det inte så lätt.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|