![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Självklart har du all rätt att få veta vem din pappa är. Antar att du saknat honom länge nog. LYCKA TILL! Anki |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hoppas för din skull att din pappa blir glad om du hittar honom, enda anledningen till att han inte skulle bli det är väl om du är yngst eller mitt i "syskonskaran" Men det är naturligtvis ingenting du kan stå till svars för.
Hoppas du meddelar här hur det går/gick. Väntar med spänning på ett lyckligt slut. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag hoppas ju såklart att det blir ett bra möte om jag skulle hitta honom, men det är ju sånt man aldrig kan veta i förväg.
Jag kan ingen grekiska alls, så det är ett litet problem när det kommer till att prata med de äldre, men jag får hoppas att det löser sig på något vis. ![]() Självklart meddelar jag här hur det går! / Anna-Carin |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har varit med om situationen ”ta till vilka medel du vill” och den skapade många tråkigheter.
Självklart hoppas och önskar jag att du hittar din pappa och blir väl mottagen. Du har all rätt till det. Men det är en komplex situation som kan involvera och beröra så många andra. Min egen erfarenhet är för privat att skriva om här men du får gärna kontakta mig om du vill. Hälsningar Mica |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|