![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag får väl göra det. Jag var så himla dum förra året, åkte tre gånger, maj, juli och september. Hade jag tänkt långsiktigt och inte blivit så ivrig hade jag kunnat åka i år.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Visst får du beklaga dig. Men man vet aldrig. Du kanske lyckas skrapa ihop till en resa även i år. Jag trodde inte heller att jag skulle kunna åka. Men nu ser det ut som att jag ska kunna åka ner på en vecka i höst iaf. Ska se om jag kan hitta en lite billigare restresa i september/oktober nån gång. Till kreta då förstås...
![]() Till dess får jag passa på att njuta av den svenska våren och sommaren. Inte så dumt det heller faktiskt.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Vi har en resa inplanerad i sommar, men pga av olika omständigheter så är det osäkert om vi kan åka. Men jag förstår din frustration. Nästan 50 veckor om året drömmer man om Grekland och sen blir det inte av. Det är ju klart att man deppar ihop lite då. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Jo nog känner man igen din desperation Sahar. Jag känner att ett absolut mininmum av Grekland är en vecka på ett år. Normalt åker jag minst 2 gånger dit per år. Ett år åkte jag dit 5 gånger. Detta år ser det ut att bli en vecka nu i mitten av Maj. Sen åker jag till Australien 2 veckor i September, sen är semesterdagarna slut. Vi har planerat att åka till Grekland igen tidigt nästa år, troligtvis i Mars-April.
Hälsningar Yeasou ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|