![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() 3 358 kr tor Stockholm Aten 3-18 juli. yippie!!! Inte världens bästa restid ner, men till det priset så gnäller jag inte ![]() ![]() // Helén Edit: Priset är totalpriset för två personer, ett riktigt klipp alltså ![]() Senast redigerad av Hellen den 2009-04-24 klockan 11:31. |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till ett bra pris...äntligen
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bokade vår resa i början av februari, Stockholm-Athen 4 pers tor 7972:-.
Vi är borta 23/6-16/7 och flyger med Lufthansa ner med mellanlandning i München. Hem fllyger vi med Swiss med mellanlandning i Zürich. Planerar att besöka Milos, Sifnos, Folegrandos, Amorgos och Naxos. |
|
|||
|
|||
![]()
OJ, se upp!!!
Jag bokade alldeles nyss SAS från K-hamn 23 okt med SAS och återresa från Aten 30 okt. 2311 kr. Helt OK, MEN när bekräftelsen kommer så är återresedatum 23 okt 14.15 alltså 30 min i Grekland!!!! ![]() ![]() Så håll koll!!! Lissi -som är LITE orolig! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vi var nyktra, dubbelkollade INNAN betalning och skrev upp de tider som vi fått INNAN vi betalade och det var garanterat inte en halvtimme i Grekland.. Konstigt förresten att inte datorn frågar om man verkligen vill med samma plan hem? ![]() Tur jag kollade så att jag såg det meddetsama och kunde avboka.. Kanske ett omen att jag inte ska göra den resan ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Skall nu leta efter eventuellt passande inrikesflyg- reseplaneringen i grova drag kan starta! Hemresan går 15,55 så det bör passa med någon av morgonbåtarna in, men det tänker vi inte på redan nu ![]() ![]() Kruxet blir, vis av erfarenhet, bilresan hem efter landning, den är seeeg. // Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|