|
|||
|
|||
Troulakis Village, Platanias
Puffar lite igen - någon som har bott på Troulakis Village i Platanias? Är det så fint som det ser ut på Vings hemsida?
Har bokat dit i augusti nästa år, vi är 2 vuxna med 2 småkillar på 2,5 och 4 år. Om någon bott där, vad finns i pentryt? Kaffekokare? Brödrost? Tacksam för svar! /Nettie som längtar till Grekland! |
|
||||
|
||||
Sv: Troulakis Village, Platanias
Hej Nettie,
Om du inte får något svar från någon annan så får du påminna mig i slutet på april. Vi har nämligen bokat detta hotell i säsongspremiären den 16 april 2009. Ser med spänning fram emot att resa till Kreta i början på säsongen, har aldrig varit där så tidigt förut. /Göran |
|
|||
|
|||
Hej Göran!
Tack för svar! Jag hör alldeles säkert av mig igen - är nyfiken på hotellet och Platanias. Har bara varit på Kreta 1 gång, år 2000 och då i Analipsi. Föredrar egentligen mindre öar men charter till en stor ö som har allt är praktiskt med små barn. Och jag tyckte verkligen att vi hittade allt på Kreta! Det är säkert härligt att åka så tidigt, grönt och fint och mindre turister. Hälsningar från Nettie |
|
|||
|
|||
Det er kaffekoker,brødrister husker jeg ikke om det var.Fint hotell,ikke minst gode senger,noe som ikke vanligt i Hellas.Kort vei både til Platanias sentrum og Agia Marina.
|
|
|||
|
|||
Hej hej!
Åker till detta hotell på torsdag, berättar när jag kommer hem!! |
|
|||
|
|||
Hej Lipe!
Hoppas att ni får en härlig resa! Göran här på Kalimera skrev att hotellet var jättefint :-) Tar tacksamt emot tips på restauranger, gärna där grekerna äter. Ha en trevlig semester! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|