|
|||
|
|||
Resan till Skiathos...
... är nu äntligen betald. Också den enda gången det är så här kul att betala en resa för ca 7500 kr/skalle!!!! Enda kruxet är att vi inte skall åka förrän d 20 juli!!!!
K |
|
||||
|
||||
Sv: Resan till Skiathos...
Det är ju snart ju, i synnerhet som vädret är som det är här i Sverige just nu, då både vill och vill man inte åka. eller...? Var sak har sin tid och innan du vet ordet av bär det iväg. När du åker har vi "bara" 8 dagar kvar på Kreta av våra fyra veckor...
|
|
|||
|
|||
Vi åker i morgon till Skiathos! Har kollat vädret där varje dag den sista månaden för jag varit nervös för regn. På yr.no är det regn i morgonPå weather.com är där sol Jag litar på amerikanarna...
|
|
|||
|
|||
Jag skulle också lita på amerikanerna.... Lyllo dig... Hur länge skall du vara borta och var skall du bo?
|
|
|||
|
|||
Vi skall bo inne i stan, på Alkyon (får hoppas vi inte får ett av rummen som luktar mögel...)- 1 vecka blir det. Å amerikanarna lovar sol å 30c hela veckan Tredje gången till Skiathos. Längtar ihjäl mig!
|
|
|||
|
|||
Oj, så härligt att få åka till Skiathos i morgon, själv får jag vänta till september! Ser fram emot att få höra lite från er resa när ni kommit hem, bra tips på trevliga tavernor och barer, bra mataffärer, bästa stränderna
m m. Önskar er en toppenvecka på Skiathos, njut av solen och värmen och allt som hör Grekland till! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|