|
||||
|
||||
Sommarlov!
Sommarlov!
Nu har jag så klarat av den fjärde teminen av 7 på förskolellärarutbildningen vid stockholms universitet! 4 kurser, varav två med betyg A! Känns underbart och med bara 26 dagar kvartill Kreta kan det knappast bli bättre |
|
||||
|
||||
Sv: Sommarlov!
Gratulerar och ha en skön resa till "mitt" Kreta
Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
Stort Grattis!
Njut av sommaren och gläds åt Kretaresan.... För mig är det 14 dagar till semester och avresa...ÅH så skönt det blir..... Sedan väntar en höst med ev. arbetslöshet. Jag har blivit uppsagd, men har facket inkopplat då allt inte gått rätt till...Så vem vet? I höst byter jag kanske bana efter 37 år i skolan..Kanske dags?? Grattis också till fina betyg!! Lissi |
|
||||
|
||||
Grattis! Fina betyg - förskollärarutbildning - Kreta ... Vilken underbar sommar du har framför dig! Det är nu några veckor sen jag kom hem från Kreta ... och några år ...flera .. många år sedan jag blev färdig förskollärare. .
Trevlig resa och en skön semester! Önskar lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Nej- bortsett från galghumorn i mitt inlägg så hoppas jag verkligen det löser sig för dig, ofrivillig arbetslöshet är inte kul. Hälsar en som förhoppningsvis snart är klar med provanställningen. Drar till Grekland om exakt en månad // Helén |
|
|||
|
|||
Jo, det vill jag men inte riktigt än...och då ska JAG bestämma
Nog urspårat! Visst ÄR det härligt med alla som nu drar iväg till Grekland på löpande band!! Vi är nog MÅNGA som räknar ner nu... Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|