|
|||
|
|||
Kretaresor, sommaren 2009
Hejsan alla glada Kreta-resenärer!
Det skulle vara roligt/intressant och se vilka och när/var på Kreta ni kalimera-medlemmar åker nu under sommaren 2009? Jag kan börja: Åker med min pojkvän till Kreta, Kato Daratsos, den 18 -25 augusti med Ving. Vi kommer även fira min 22- årsdag den den 20onde, kommer bli riktig riktigt roligt! / Johanna Blom |
|
|||
|
|||
Sv: Kretaresor, sommaren 2009
Jag, min sambo och vår dotter åker till Agia Marina 16-31 Juli.
Ska bli så underbart härligt! |
|
||||
|
||||
Jag, min man (gifter oss 2 timmar innan flyget avgår ) och våra 2 små barn åker till Platanias 29e augusti för 2 veckor. Och vad man längtar!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi åker den 30e Juni "hem" till rethymno för 4 veckors semester, 19 dagar kvar |
|
|||
|
|||
Man får gratulera =D
|
|
||||
|
||||
Och vi ska iväg redan på lördag 13/6 till och stannar i hela 17 dagar
Det blir att träffa vänner som bor på västra Kreta (det blir så när man har besökt ön några gånger ) och så har vi planerat en veckas biltur till östra sidan. Ska bli spännande att utforska den delen av ön också! Men om vi har råd att ha en höstvecka i Grekland så blir det nog Lesbos. Vi har blivit mer och mer intresserade av den ön bland många andra kalimeror verkar det som Ivi |
|
||||
|
||||
Platanias 10-24 juli för mig och sambon
Malin |
|
||||
|
||||
Citat:
Hej då ! Abi |
|
||||
|
||||
För min del blir resan i höst.. september troligtvis. Kan också bli augusti. Inget bokat ännu utan vi tar en restresa av vad som finns då. Till Kreta förstås.. Platanias eller Rethymnon.
|
|
|||
|
|||
Jag och min man åker till Lambrinos, Platanias den 14-21 juni. Ska börja packa nu.
|
|
|||
|
|||
Jag , sambon och en kompis åker till Platanias (Ariadne) 16-23 juli.
Längtar så till värmen och solen nu Anna-Maria |
|
|||
|
|||
Åker med min familj och en grannfamilj till Platanias 27 aug, 2 veckor. Vad jag längtar!!!
|
|
||||
|
||||
Har redan gjort en resa 16-30 maj till vårt andra hem - Georgioupoli för att träffa "vår grekiska familj" och även nordiska vänner.
Vem vet det kanske blir en "restis" i september Lena |
|
|||
|
|||
Vi är två familjer om 4 vuxna och 4 barn (10-16) som åker till Georgioupoli om 13 dagar 16 timmar 12 minuter och 54 sekunder. Första gången där och ser fram emot det nåt enormt!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ha det så jätteskönt!! |
|
|||
|
|||
Jag och min sambo Philip åker till Platanias och bor på Lissos den 4-18 Juli. 22 dagar kvar och idag längtar jag mer än någonsinn efter att ha arbetat ute i spöregn hela dagen
|
|
|||
|
|||
Halloj!Jag och 2 av mina barn +2 andra familjer åker till Georgioupolis den aug. i veckor.Vi längtar....
/katarina |
|
|||
|
|||
Den 8 aug.i 2 veckor ska det vara...
/katarina |
|
|||
|
|||
15-22 augusti, platanias med 4 andra killar
|
|
|||
|
|||
Kom hem på midsommarafton efter 3 sköna veckor i Rethymnon.Åker ner igen den 27 aug. och stannar 2 veckor
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|