|
|||
|
|||
Skillnad mellan båtsäten?
Vad är det för skillnad på Blue Stars säten? Var vill man sitta?
Skillnad mellan Economy class och Air class? o vad innebär business class? Är det rökfritt nuförtiden på båtarna inne? Ngn som vet?????? Ska åka till Amorgos o det tar ju några timmar..... Vad bör man boka? Tacksam för svar! Pia |
|
|||
|
|||
Sv: Skillnad mellan båtsäten?
Ekonomiplatserna avser bara en plats på båten, oftast blir man hänvisad att gå ut och sitta där, men det finns även platser inomhus i cafédelen eller vid hamburgerrestaurangen. Alla ekonomiplatserna är först till kvarn.
Air class är att få en reserverad plats i "flygplansstol". Business class är att sitta längst fram i båten, men det är egentligen inte så lyxigt - bara lite lugnare. Inte värt pengarna (vi var tvungen att köpa plats där då övriga båten var full en gång). Ekonomiplats är helt ok, men kolla hur stor prisskillnaden är med att få en egen stol i airclass. En så lång resa kanske är värd några extra kronor. //Matte |
|
||||
|
||||
Vi betalade 6 € extra för en numrerad plats i Airclass.
|
|
|||
|
|||
Aha då förstår jag.....Ja jag tror vi satsar några extra kronor på detta!
Är det ngn skillnad på Air class lounge 1-5 eller det spelar kanske ingen roll? Tack för snabbt svar! |
|
|||
|
|||
Hur pass bekväma är dessa airclass-stolar? Kan man sova i dem?
|
|
|||
|
|||
De går att fälla en aning, så visst funkar det att sova i dem.
Lugnast, tycker jag, är att sitta i någon av de övre loungerna - men vilka nummer de har vet kah inte. Undvik den stora loungen om ni kan, där brukar det vara många som passerar och säkert svårare att koppla av. //Matte |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|